Team Vitality zawiera umowę marketingową z Infront

Team Vitality będzie szukał nowych konkurencyjnych możliwości dzięki agencji marketingu sportowego Infront. Francuska organizacja esportowa ogłosiła, że skorzysta z doświadczeń swojego nowego partnera i sieci w sporcie, a także kształci marki, które są zainteresowane wstępowaniem do esportów.

“Z wielkim entuzjazmem wkraczamy w świat esportu we Francji, współpracując z Team Vitality” – powiedział Jean-François Jeanne, dyrektor zarządzający Infront France. “Będziemy wspierać ich w ich rozwoju i wspierać ich ambicję stworzenia najlepszego zespołu na świecie. Wybraliśmy Team Vitality, ponieważ jest to dobrze zorganizowany klub, który gwarantuje zwrot z inwestycji dla partnerów.”

Zespół Vitality powstał w sierpniu 2013 roku, a teraz konkuruje w sześciu tytułach, w szczególności w ramach najwyższego europejskiego konkursu League of Legends. Organizacja ma już wielu głównych sponsorów nieoficjalnych, w tym francuski kanał telewizyjny Canal+, Adidas i Volvic. Klub pomógł także Renault Sport w esportach, z dwoma zespołami tworzącymi zespół Rocket League wyruszywszy w esport na Formułę 1.

Infront, którego główna siedziba znajduje się w Szwajcarii, była aktywna w esportach przed tą transakcją. Współpracował z europejską agencją esportową STARK eSports, a jedną z jego inicjatyw było uruchomienie zespołu FIFA, FOKUS CLAN. Podpisał również umowę marketingową z berlińską ekipą esportową Penta Sports.

W 2015 roku Infront został włączony do Wanda Sports Group, która jest częścią Dalian Wanda Group. Chiński konglomerat jeszcze nie dokonał żadnych bezpośrednich inwestycji lub powiązań z esportami, poza faktem, że firma inwestycyjna Puji Capital, która zainwestowała w większości udziałów w Team Liquid, również zainwestowała w Dalian Wanda.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *