Riot twierdzi, że Ligowe ADC są zbyt mocni – nowe przedmioty i duże nerfy są w drodze

Jeśli zapytałeś ADC o to, czy ich rola była zbyt OP, prawdopodobnie powiedzieliby Ci “nie” i że problem dotyczy kilku konkretnych ADC i przedmiotów.

Cóż, meta kręciła się wokół ADC przez ostatnie kilka miesięcy, a Riot ma złe wieści dla tych graczy – wierzy, że zależność i zaufanie, narzucone na rolę strzelca wyborowego, jest zbyt duża, zgodnie z wczorajszą zapowiedzią firmy.

Powszechne nerfy, dopracowania i nowe przedmioty są już w drodze.

Jednym z głównych problemów wymienionych przez Riota w jego szczegółowym poście na oficjalnych forach League of Legends był punkt “włączania” ADC. Innymi słowy, jest to punkt w grze, w którym ADC staje się najcięższą i najcenniejszą rolą w zespole. I ogólnie rzecz ujmując, Riot uważa, że ADC uderzają w ten punkt o wiele za wcześnie. Aby rozwiązać ten problem, Ostrze Nieskończoności jest nerfowane do skrajności, a także pojawiają się nowe cechy przedmiotów i być może nowa pasywność.

Zbyt wielu bohaterów ADC jest zmuszonych do budowania trafienia krytycznego, według Riota, nawet jeśli nie powinno to być najbardziej optymalną opcją w każdej grze. Jako odpowiedź, nadchodzą buffy takich przedmiotów jak Krwiopijca, Ostrze Zniszczonego Króla i Ostatni Szept, aby promować budowanie przedmiotów nie będących przedmiotem krytyki. Po drodze pojawia się nowy, niekrytyczny przedmiot K.W Miecz, a także nowa runa Dominacji o nazwie Grad Ostrzy, która ma na myśli strzelców.

Te nowe przedmioty, które nie są przedmiotem krytyki, oraz runa “Grad Ostrzy” są przeznaczone głównie dla strzelców wyborowych, ale zgodnie ze stanowiskiem, powinny one również stanowić znaczący bodziec dla zabójców i bojowników z AD.