PUBG wraca z 50-cioosobowym trybem deathmatch po rozwiązaniu problemów z serwerem przez Bluehole

Tryb Pustynni Rycerze w PlayerUnknown’s Battlegrounds, 50-cioosobowy deathmatch pomiędzy dziesięcioma zespołami złożonymi z pięciu graczy, trwał mniej niż 24 godziny po uruchomieniu dwa tygodnie temu. Miał działać przez trzy dni, ale deweloper Bluehole wcześniej wyciągnął wtyczkę, ponieważ zakłócał serwery gry. Po usunięciu tych problemów tryb powraca i będzie trwał do końca tego weekendu.

Pustynni Rycerze, najnowszy tryb wojenny przypominający deathmatch PUBG, rozgrywa się w małej, niebieskiej strefie na mapie Miramar, która nigdy nie zmienia rozmiaru. Jeśli umrzesz, odrodzisz się po 40 sekundach z jednego z samolotów latających nad głowami.

Każdy dostaje najlepszy zestaw w grze, w tym kamizelkę poziomu trzeciego, hełm poziomu trzeciego i jedną z broni, którą można normalnie znaleźć w w pakiecie opieki. Aby wygrać, drużyna musi osiągnąć 200 punktów. Dostajesz trzy punkty za zabójstwo i jeden punkt za znokautowanie przeciwnika, ale tracisz pięć za nokautowanie lub zabijanie swoich kolegów z drużyny. Wskrzeszenie zajmuje tylko dwie sekundy, więc nie jest trudno znaleźć upadłego sojusznika.

Miejmy nadzieję, że tym razem serwery wytrzymają taki wysiłek. Przeglądając Twittera i Reddita, wydaje się, że gracze nie mają żadnych problemów, więc na razie dobrze wyglądają.