Połącznie gang – Clash został oficjalnie wydany!

Kolejny ogromny skok w konkurencyjnej scenie League of Legends, tryb Clash, nadchodzi 25 maja, zgodnie z oficjalnym ogłoszeniem Riot dzisiaj.

Tryb Clash to seria turniejów wewnętrznych dla graczy na wszystkich poziomach umiejętności. Celem tych turniejów, a także ich nagród, jest umożliwienie wszystkim graczom skoordynowane, dogłębne granie drużynowe, które wcześniej można było doświadczyć jedynie osiągając najwyższy poziom drabiny esportowej Ligi.

Menadżer produktu Riot Games, Clash, Leanne Loombe, powiedział, że ten dwumiesięczny tryb turniejowy oferuje motywację i zachętę dla graczy do przyłączenia się jako zespół do wspólnej gry, czego od dawna brakowało w Lidze.

Mówiła również o turniejach Clash o tematyce eventowej, o możliwościach profesjonalnych zespołów do opracowywania procedur skautingu z wykorzystaniem tej funkcji oraz o tym, jak może ona kolidować z innymi konkurencyjnymi trybami gry.

Jakie długoterminowe cele i problemy Clash rozwiązuje w Lidze?

Loombe: League to sport, to gra skupiająca się na grze zespołowej, a naszym celem nr 1 w Clash jest doprowadzenie do celu gry zespołowej w Lidze. Chcemy dać graczom powód do wspólnej zabawy, a tej motywacji brakuje obecnie w League of Legends.

Clash ma na celu zebranie drużyn i sprawienie, by dbali o to, z kim grają.

Clash jest nie tylko dla naszych wysoko wykwalifikowanych graczy, ale dla każdego gracza, aby móc doświadczyć rozpoznawania, które towarzyszy w konkurencjach w intensywnym doświadczeniu, takim jak Clash.

Czy zdarzy się kiedyś czas na specjalne wydarzenia lub turnieje tematyczne z pewnymi pulami mistrzów, podobne do regularnych trybów eventowych, takich jak Śnieżna Bitwa ARURF?

Jest to coś, o czym dyskutowaliśmy podczas rozwoju Clash. Na razie skupiamy się na trzydniowej strukturze, która zapewni graczom spójne wrażenia. Celem Clash jest jednak zapewnienie celu gry drużynowej w Lidze i dotyczy to różnych trybów gry i wydarzeń.

Na początek motywy turnieju skupią się na historii League of Legends i na pewno będziemy chcieli ją rozszerzyć w kolejnych sezonach Clash.

Jaki potencjał Clash oferuje graczom wysokiego szczebla, jeśli chodzi o przechodzenie do pro gry?

Chociaż droga do pro gry nie była jednym z naszych głównych celów podczas rozwijania Clash, byłaby to interesujący bi-produkt. Ciekawe, czy Clash może pomóc zespołom uzyskać ekspozycję i zdobyć więcej doświadczenia na bardziej profesjonalnej scenie.

Podobnie, jaki jest potencjał, aby wzmocnić bardziej dogłębny system skautingu dla profesjonalnych zespołów?

Na początek skupiliśmy się na tym, aby rozpoznanie było zarówno dostępne, jak i informacyjne dla doświadczonych zespołów i zespołów, które nie były tak dobrze obeznane ze skautingiem przeciwników. Będziemy nadal ulepszać i rozszerzać doświadczenie zwiadowcze w Clash, aby zapewnić, że wszyscy gracze muszą mieć możliwość wyboru strategicznych ofert i zakazów.

Czy są jakiekolwiek obawy, że Clash zamieni się w “poważny” tryb rywalizacji, przyćmiewający kolejki solo i flex?

League of Legends ma wielu różnych graczy, dlatego mamy wiele różnych sposobów gry. Klasyfikacja solo i Clash są bardzo różne, jedna koncentruje się na osobistym postępie, a jedna jest skoncentrowana na zespole.

Wierzymy, że ranking i starcie będą z powodzeniem żyć razem, ponieważ dostarczają graczom różne gry końcowe w zależności od tego, jak lubią grać.

Dlaczego ta funkcja została upubliczniona teraz, a nie, na przykład, w okresie przedsezonowym?

Clash jest bardzo konkurencyjny, więc potrzebujemy solidnej gry podstawowej League of Legends. W okresie przedsezonowym wprowadzamy całkiem duże zmiany w grze, takie jak Przekute Runy w poprzednim sezonie. Chcemy zapewnić graczom wystarczającą ilość czasu na zapoznanie się z tymi zmianami przed rozpoczęciem sezonu turniejowego.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *