Manchester City ogłasza współpracę z Turtle Beach

Drużyna z angielskiej Premier League dodała Turtle Beach jako pierwszego sponsora swojego esportowego oddziału. W ramach umowy wszyscy esportowi zawodnicy Manchesteru City będą korzystać z zestawu słuchawkowego Elite Pro firmy Turtle Beach, a firma peryferyjna zapewni graczom również inne wyposażenie.

Podczas gdy wiele europejskich klubów piłkarskich otworzyło swoje esportowe oddziały, a gracze noszą podobne koszulki, które promują sponsorów klubu, niewielu podpisało oddzielne umowy sponsorskie konkretnie na ich program esportowy, nie wspominając już o endemicznych esportowych markach. Jednym z takich wyjątków jest niemiecki VfL Wolfsburg, który również w zeszłym roku zapewnił sobie umowę sponsorską z Turtle Beach. Ciekawostką jest to, że w tym klubie piłkarskim z Niemiec gra reprezentant Polski, Jakub Błaszczykowski.

Juergen Stark, dyrektor generalny Turtle Beach powiedział:

“Jako wiodąca marka w branży gier jesteśmy zachwyceni współpracą z Mistrzami Premier League.(…).Manchester City to prawdziwie globalna marka, a kiedy ich esportowe przedsięwzięcia dopiero się rozpoczynają, jesteśmy gotowi wyruszyć w podróż razem z nimi. Pomóżcie osiągnąć jeszcze większy sukces, zarówno na wirtualnym boisku, jak i poza nim.”

Manchester City ma obecnie dwóch europejskich zawodników FIFA, MarcusMarcuzoJorgensen i KaiDetoWollin. W czerwcu klub dodał do swojej listy chińską drużynę FIFA Online.

Turtle Beach sponsoruje wiele znanych organizacji esportowych, w tym OpTic Gaming (a także zespół OpTic w Overwatch League, Houston Outlaws), Astralis i Splyce. Firma ogłosiła rekordowe w tym roku przychody za pierwszy kwartał w wysokości 40,9 mln dolarów. Na naszej stronie powstał o tym osobny artykuł, który możesz przejrzeć tutaj.