Ligowy Clash będzie miał tryb “Nagłej Śmierci”, wymuszając zakończenie każdej gry po 70 minutach lub wcześniej

Długo oczekiwany turniej w League of Legends, Clash, pojawia się w tym tygodniu.

Riot opublikował oficjalny arkusz najczęściej zadawanych pytań na temat tego trybu na portalu wsparcia Riot Games, a w większości przypadków są to zwyczajne pomocne dzwonki i gwizdki, szczegółowo opisujące, czego można oczekiwać po każdym turnieju i ciekawe aspekty, które są charakterystyczne dla samego trybu. Wśród tych aspektów jest debiut Nagłej Śmierci, trybu, który nigdy wcześniej nie był zawarty w Lidze.

Ta Nagła Śmierć, w swej istocie, zmusi gry do zakończenia przed określonym terminem. Ten limit czasu wynosi 70 minut, co oznacza, że wszystkie gry Clash będą miały ustalony maksymalny czas trwania. Jest to niespotykane w przypadku League of Legends, ale w tym przypadku konieczne jest upewnienie się, że niektóre turnieje nie trwają wiecznie. Co ważniejsze, zapewnia to, że turnieje mogą trzymać się odpowiednich harmonogramów.

Kiedy osiągniesz 60 minut w każdej grze, wieże staną się znacznie delikatniejsze i łatwiejsze do zniszczenia. Po 65 minutach struktury zaczną się ranić w kolejności ważnościzaczynając od wież, potem na inhibitory, a na końcu wieże Nexusa i Nexus. Jeśli przez 70 minut żadna z drużyn nie zniszczy Nexusa, przynajmniej jeden z nich spadnie, a zwycięzca zostanie ukoronowany.

To prawie nigdy nie nastąpi, zgodnie z arkuszem FAQ i jest przeznaczone wyłącznie jako ostateczność, aby zapewnić płynne poruszanie się turnieju. Jak przyjemnie to brzmi, spróbujcie w grze, w której Nexusy obu drużyn ulegają zniszczeniu, a wszyscy nagle desperacko zmuszają się do masowych walk.

Ta funkcja jest, naszym zdaniem, całkowicie potrzebna i mile widziana, ale z pewnością spowoduje jej spora część szaleństwa. Tryb Clash w League of Legends zaczyna się 25 maja.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *