Duże zmiany nadchodzą w Ligowym trybie ARAM w Patchu 8.11

Tryb gry League of Legends All-Random-All-Mid (ARAM) jest ulubionym fanem, a Riot wprowadzi w nim kilka zmian w nadchodzącym patchu 8.11.

Celem ARAM jest to, że gracze otrzymują losowego bohatera, a następnie walczą drużynowo przeciwko wrogowi, ponieważ wszyscy 10 gracze znajdują się na tym samym torze. Jednym z najbardziej frustrujących aspektów tego trybu jest to, że jeśli zmienisz jednego bohatera, aby uzyskać inny, czasami nowy bohater jest gorszy od tego, który miałeś.

Randomizacja bohatera zostanie wspomagana przez pierwszą ze zmian, dzięki której każdy bohater zostanie ponownie zwinięty na ławce. Gracze mogą wyświetlać tych ponownie wylosowanych bohaterów i wybierać ich zamiast tych, których aktualnie mają. Pomoże to także graczom, którzy zobaczą swojego ulubionego bohatera, który zostanie ponownie przetoczony przez członka drużyny.

Kolejna zmiana koncentruje się na tym, aby dać graczom więcej bohaterów do gry. Darmowa gra w trybie zostanie poszerzona o bohaterów z trzech najnowszych darmowych rotacji, przynosząc sumę bohaterów do 42. Pyke zostanie także uwolniony w ARAM, gdy zostanie wydany po raz pierwszy.

Gracze będą mieli łatwiejszy dostęp do S w ARAM, gdy tylko uderzą w zmiany (było to bardzo trudne do uzyskania w przeszłości). Wprowadzane są również zmiany na wczesnych etapach gry. Istnieją teraz bramki podstawowe, które otwierają się po 15 sekundach gry, co doprowadzi do mniej walk już na samym początku meczu. Gracze często sprawdzają twarze na początku gry i ostatecznie znajdują całą drużynę wroga w tej trawie i oddają pierwszą krew. Bramy bazowe sprawią, że stanie się to mniej prawdopodobne, ponieważ zespoły zwykle opuszczają razem.

Kolejną zmianą jest to, że zamiast zdobywać trzeci poziom, gdy rozpoczynasz grę, będziesz mieć doświadczenie, które gwarantuje poziom trzeci. Zanim nie miałeś doświadczenia i ciężko było wspiąć się na poziom czwarty. Różnica czasu między rozpoczęciem gry, a uzyskaniem poziomu czwartego zostanie znacznie zmniejszona. Czasy podporządkowania są również przesuwane o kilka minut, aby umożliwić wcześniejsze poddanie.

Pozostałe zmiany będą miały miejsce tylko podczas zbliżającego się wydarzenia Bilgewater, które będzie świadkiem powrotu Butcher’s Bridge, unikalnie zaprojektowanej mapy ARAM. Zmiany te mogą wejść w tryb po zakończeniu wydarzenia, ale wszystko zależy od opinii gracza. Po pierwsze, Pancerz Warmoga zostanie całkowicie usunięty z trybu podczas wydarzenia. Warmog jest postrzegany jako niesamowicie potężny przedmiot, który pozwala graczom wrócić do pełnego zdrowia przed kolejną walką zespołu. Jest to duża zaleta, ponieważ powrót do bazy nie uleczy Cię w ARAM.

Mroczne Żniwa także dostrzegą redukcję mocy, ponieważ runa jest bardzo silna, ponieważ ciągle krążysz wokół minionów i bohaterów, którzy giną w grze, powodując w ten sposób wiele obrażeń. Resztki leczenia zostaną zmienione tak, aby zwracały procent brakujących punktów zdrowia lub many, dostarczając więcej, gdy jesteś bardzo słaby. Promień gojenia również się odrodzi, gdy go zdobędziesz. Efekt jest podobny do efektu Odkupienia, ale leczy graczy z obu drużyn, więc teraz staje się bardziej celem walki o przyjęcie tego uzdrowienia. Zobaczysz również zegar, który wskazuje, kiedy relikwie się odrodzą.

Na koniec w trakcie imprezy pojawią się trzy nowe przedmioty. Pierwszy, zwany Ghostwalkers, to buty, które działają bardzo podobnie do Shadow Stepa Kayna i pozwolą Ci wejśc w ściany. Spectral Cutlass jest skierowany do bohaterów AD, które sprowadzą mistrza z powrotem do miejsca, w którym gracz aktywował przedmiot. Na koniec, Blootletter’s Veil działa jak Banshee’s Veil, ale osłabi Cię, gdy zadasz obrażenia umiejętnością.

Wielkie zmiany w rozgrywce będą dostępne tylko podczas wydarzenia, a gracze będą walczyć na zaktualizowanym Butcher’s Bridge, który ma kilka nowych efektów i oświetlenia. Riot nie wspomniał o tym, kiedy wydarzenie się odbędzie, ale spodziewa się, że będzie koordynował z wydawnictwem najnowszego bohatera Ligi Pyke’a.