Cloud9 ogłasza nową współpracę z Red Bull’em

Cloud9 i Red Bull ogłosiły zupełnie nową współpracę, dzięki której Red Bull stanie się sponsorem wszystkich 14 zespołów Cloud9.

“Uwielbiamy to, co Red Bull wniesie jako nasz partner i jesteśmy pewni, że pomoże nam to przenieść naszą grę na jeszcze wyższy poziom” – powiedział w swoim oświadczeniu Jack Etienne, dyrektor generalny i założyciel Cloud9.

 

W ramach umowy, Red Bull stanie się oficjalnym sponsorem napojów energetycznych dla Cloud9. Pomoże również graczom Cloud9 w utrzymaniu zdrowego stylu życia poprzez trening fitness i inne programy.

Cloud9 będzie współpracować z zespołami ds. mediów społecznościowych Red Bull’a, aby w przyszłości tworzyć wyjątkowe i niezapowiedziane treści z nimi związane.

Organizacja wydała także nowy projekt koszulki, którą zaczną nosić jej drużyny. Dla wszystkich fanów, koszulka dostępna będzie po raz pierwszy, gdy zespół Cloud9 w League of Legends, trafi na scenę w swoim pierwszym meczu NA LCS Summer Split przeciwko Clutch Gaming 17 czerwca.

Red Bull pierwotnie miał zespół w Lidze konkurujący w EU LCS Challenger Series 2017, który był znany jako Team RB. Wchodząc na scenę, Red Bull został zmuszony do zrzucenia sponsoringu drużyn LCS z powodu reguł konfliktu interesów. W styczniu, po tym jak drużynie Team RB nie udało się awansować do EU LCS, Red Bull otrzymał możliwość sponsorowania drużyn po raz kolejny.

Red Bull nie jest jednak jedynym dostawcą energetyków i napojów bezalkoholowych, który sponsorowałby zespół LCS. Dr Pepper ogłosił powrót do esportu w styczniu, kiedy sponsorował TSM jako nowego partnera. Obie firmy współpracowały nawet nad zabawnym filmem, w którym przekształcili graczy zespołu TSM w Power Rangers!