5 rzeczy, które muszą się wydarzyć na PUBG Global Invitational

PUBG Global Invitational ma być największym turniejem z tej gry, ale aby poczuć się naprawdę wyjątkowym, potrzebuje tych wspaniałych pomysłów.

Były już wcześniej występy na LAN-ach PUBG, a niektóre z nich, podobnie jak IEM Oakland, były na bardzo dużych arenach. Jednak żadna z nich nie może się równać z PlayerUnknown’s Battlegrounds Global Invitational, która pojawia się pod koniec miesiąca. Do wygrania są 2 miliony dolarów, a 20 drużyn wyrusza do Berlina, by rywalizować w turniejach zarówno w perspektywie pierwszo– jak i trzecioosobowej. Odbywa się w Mercedes-Benz Arena, stadion ma pojemność 17.000 ludzi i będzie to pierwszy raz, gdy PUBG będzie jedyną grą na arenie takiej wielkości. To prawdziwy test na ambicje esportu tej gry. Nie może już podążać z tyłu za innymi tytułami lub masowymi wydarzeniami; to jest ten, w którym musi się udowodnić, że może przyciągnąć duży tłum i zrobić imprezę na najwyższym poziomie. Oczywiście, dzięki sukcesowi samej gry, PUBG Corp. ma mnóstwo gotówki do wydania na to wydarzenie, a oczekiwania są wysokie, aby firma mogła dostarczyć ekscytującego eventu. Jednak, aby naprawdę poczuć się wyjątkowym i jak kamień milowy dla gry , jest kilka rzeczy, które mogą się wydarzyć – wraz z nieco bardziej wyszukanymi pomysłami, które chcielibyśmy zobaczyć.

1. Nowy wygląd sceny

Prawdopodobnie jedynym obszarem, w którym do tej pory odbywały się wydarzenia PUBG, jest ustawiona scena. W Oakland konkurenci po prostu rzucili się na budki w ogromnej części podłogi areny i nie wyglądali wspaniale. Katowice odrobinę ją poprawiły i wprowadziły wielopoziomowy system, z którego korzystało wiele imprez, ale w przypadku czegoś tak dużego jak Global Invitational potrzebujemy czegoś, co będzie wyjątkowe. Przy całej arenie do zabawy możemy zobaczyć coś naprawdę wyjątkowego, jeśli chodzi o wystrój. Umieszczenie 20 drużyn nie jest łatwym zadaniem, ale w zależności od stylu układu mogą zrobić coś niesamowicie fajnego i innego niż to, co widzieliśmy wcześniej. Jeśli zdecydują się wykorzystać całą podłogę jako scenę, tak jak widzimy to na The International, możemy mieć niesamowity plan. Może nawet mieć mapę Erangel umieszczoną na podłodze, a następnie kabiny zespołów ustawione w miejscach, na które lubią lądować. Żeby poczuć się jak prawdziwy wyjątkowy event. uważamy, że musi być coś lepszego niż kilka stojących na sobie kabin, jak widzieliśmy wcześniej.

2. Świetne treści poza grą

Jeśli chodzi o wielkie mistrzostwa świata, jedna rzecz, z którą niemal wszyscy organizatorzy dobrze radzą, to produkcja świetnego kontentu poza meczami. Możesz być pewny, że większość wydarzeń będzie miała jokera lub dwóch w zespole nadawców, którzy wyjdą i będą zabawiać fanów, lub stworzą interesujące wideo do pokazania między grami – a dla PUBG myślimy, że będzie jeszcze lepiej. Pomyśl o interakcji, jaką mogliby mieć z taką ilością graczy na scenie!

Wynajmowanie kogoś takiego jak JakeSirActionSlacksKanner, który pochodzi ze sceny Doty 2, ale wcześniej przepracował na kilku wydarzeniach PUBG i stworzył spektakularne treści wyświetlane między meczami, byłoby świetnym posunięciem i sprawiłoby, że wydarzenie przebiegłoby w przyjemnym tempie. W przypadku PUBG może zająć trochę czasu, aby dopasować mecze, więc posiadanie kogoś, kto zapewni publiczności rozrywkę, jest niezbędne.

3. Filmy dokumentalne o graczach

Oprócz tworzenia filmów takich jak Slacks, tworzenie krótkich filmów dokumentalnych z udziałem znanych graczy jest czymś, co udało się niemal każdym mistrzostwom świata, i oferuje dodatkowy wgląd w scenę. Valve tworzy je od lat i są kochane przez fanów za wgląd w to, co oferują z życia zawodników, których mogą nie dostrzegać inaczej. Może to zadziałać szczególnie dobrze na Global Invitational, ponieważ istnieje wiele nowych zespołów i graczy, których fani mogą nie znać dobrze – a przybliżenie ich do publiczności pomaga fanom czuć się bliżej eventu. Nawet w przypadku niektórych ustanowionych imion jest to niezbadane terytorium dla sceny PUBG, a to może sprawić, że wydarzenie będzie błyszczeć.

4. Pokazowy mecz na śnieżnej mapie

Choć może to być trochę za wcześnie, aby tak się stało, mamy nadzieję, że zobaczymy trochę więcej nadchodzącej śnieżnej mapy PUBG – znowu, graliśmy na Sanhok‘u, kiedy była w bardzo początkowych etapach i nigdzie nie było blisko ukończenia. A jaki jest lepszy sposób na zaprezentowanie nowej mapy niż w przypadku pokazowego meczu między niektórymi zespołami profesjonalistów? Byłoby to idealne miejsce, aby to pokazać, a nawet dodać do niego zabawne formaty.

Może się zdarzyć, że będzie to pojedyncza gra z wszystkimi graczami, lub losowe dobieranie graczy do duetów, aby zobaczyć kilka szalonych par. Zasadniczo musimy zobaczyć więcej śnieżnej mapy na Invitational, a jeśli nie, to musi być jeszcze coś innego. Mecz pokazowy nie jest łatwym zadaniem dla PUBG, ponieważ samo mieszanie drużyn nie byłoby aż tak interesujące, ale dodawanie nowych treści do oglądania w tym samym czasie jest pewnym sposobem na sprawienie, by działało.

5. Dodanie dodatkowych motywacji do konkurowania

Jedną z wad systemu esportowej punktacji PUBG jest to, że technicznie, walka o pierwsze miejsce może się skończyć, zanim skończy się gra lub dzień. Jeśli jedna drużyna dominuje we wczesnych rozgrywkach, może zapewnić sobie zwycięstwo przed zakończeniem imprezy, co nieco zniszczy widowisko. Jest to mało prawdopodobne, ale może się zdarzyć.

Aby mieć pewność, że każdy mecz będzie niósł za sobą emocje, dodanie mniejszych nagród dla graczy, takich jak większość fragów w pojedynczej grze, lub najefektowniejszy frag, zabójstwo z najdalszej odległości lub inna podobna nagroda pozwoliłaby tym, którzy już nie mieliby szans, aby spróbować i zdobyć kilka akcji, które pojawią się w wyróżnionych akcjach. To mały dodatek, ale jeśli zrobi się to dobrze, może stworzyć wiele niezapomnianych chwil.