7 wskazówek do opanowania nowej mapy PUBG, Sanhok

Pierwsza mapa małych rozmiarów PUBG jest już prawie na miejscu i na szczęście już walczyliśmy z wyspami Sanhok, aby uzyskać te najlepsze wskazówki, które pomogą nam osiągnąć sukces.

Po kilku miesiącach dręczenia i kilku ograniczonych testów, nowa mapa Sanhok była dostępna dla wszystkich graczy, którzy są właścicielami PlayerUnknown’s Battlegrounds w ten weekend – pod warunkiem, że pobrałeś nowy eksperymentalny serwer testowy.

To był najbardziej kompletny test, ale teraz wydaje się, że mapa po raz pierwszy może być w stanie rozłącznym. Tekstury zastępcze zniknęły, dodano nowe obszary, dodano więcej miejsca do gry i zaktualizowano mapę, aby wszystko wskazywało, że nie powinno to potrwać długo, dopóki nie zobaczymy Sanhok na żywo.

Oczywiście, kiedy to się stanie, a każdy dostanie w swoje ręce mapę, pierwsze mecze, w które zagrasz, będą chaosem. Gracze będą próbowali znaleźć najlepsze lokalizacje łupów, jak poruszać się po mniejszej mapie i nie będą mieli pojęcia, gdzie najlepiej osłonić się podczas walk późnej gry. Zwykle byłbyś w tej samej chaotycznej łodzi, ale stawiliśmy Ci czoła w Sanhok i wróciliśmy z tymi najważniejszymi wskazówkami, aby mieć pewność, że masz przewagę, gdy mapa wreszcie zacznie działać.

1. Kluczem są zamknięte tereny

Mimo że jest znacznie mniejszą mapą niż Erangel i Miramar, Sanhok jest bardzo gęsto upakowany. Jest mnóstwo głównych miejsc, w których można się znaleźć, a większość z nich ma naprawdę dobre łupy, więc wydaje się, że warto. Jednak możesz prawie zagwarantować, że jeśli nie wykonasz bardzo długiego skoku, przynajmniej kilku graczy wyląduje razem z Tobą, co zwykle oznacza pewne niezręczne wczesne walki.

Jeśli Twoim jedynym celem jest wygrać za wszelką cenę, to ogromna ilość mniejszych ogrodzonych terenów rozproszonych wokół Sanhok’u jest idealnym rozwiązaniem. Na innych mapach tego typu zamknięte tereny zazwyczaj mają bardzo ograniczone łupy, ale na Sanhok zazwyczaj można uzyskać przyzwoity sprzęt z trzech lub czterech domów – a jeśli nie, prawie zawsze jest inna mała wioska. Graj dobrze na tych terenach, a na pewno osiągniesz późne etapy.

2. Możesz dotrzeć do niemal dowolnego miejsca z samolotu

Jedną z najłatwiejszych rzeczy do zapomnienia na Sanhok jest to, jak małą mapą jest naprawdę. Kiedy otworzysz mapę, wygląda ona tak samo jak dwie pozostałe, ale w rzeczywistości jest tylko o połowę mniejsza. To z pewnością zmienia wiele rzeczy, ale jednym z najłatwiejszych jest to, że teraz możesz dotrzeć prawie do każdego miejsca na mapie bezpośrednio z samolotu. Oczywiście dokładna trasa samolotu odgrywa ważną rolę, ale w przypadku większości samolotów jest dość centralna, prawie cała mapa jest w zasięgu. Więc skocz jeszcze raz, udaj się do odległej lokalizacji i splądruj samotnie. 

3. Nie ma prawie żadnego czasu między kręgami późnej gry

Po dotarciu do ostatnich kilku graczy tempo gry znacznie wzrasta. Podczas gdy na Erangelu i Miramarze można uzyskać około minuty przestoju między okręgami, na Sanhok ten czas jest bardziej zbliżony do 20-30 sekund. Oznacza to, że jeśli dostaniesz pechowy okrąg, naprawdę musisz zacząć działać od razu. Zostaliśmy złapani kilka razy, więc zawsze miej oko na ten zegar.

4. Możesz też poczekać wcześniej we wczesnej fazie gry

Kręgi pod koniec gry mogą zmusić Cię do poruszania się dużo wcześniej niż zwykle, ale na początku gry jest wręcz przeciwnie. Pierwsze kółko porusza się bardzo powoli, a przy mniejszej mapie rzadko podróżujesz tak daleko. Oznacza to, że możesz zaczekać, aż niebieska strefa będzie tuż przed Tobą. Możesz nawet trzymać się i zadawać obrażenia, ponieważ rzadko będziesz mieć tak daleko. Okazało się, że inni gracze również nie zdają sobie z tego sprawy, więc często można uzyskać świetny czas grabieży bez żadnych zagrożeń we wczesnej fazie gry.

5. Zaplanuj przeprawy przez rzekę

Istnieje duża szansa, że w pewnym momencie będziesz musiał przeprawić się przez rzekę na inną wyspę. Naprawdę musisz zaplanować przeprawę przez rzekę, ponieważ złapanie jej może oznaczać pewną śmierć. To nie jest tak jak w przypadku Erangela, gdzie zasadniczo musisz wziąć most, jeśli koło się do Ciebie zbliża; na Sanhok można dość skutecznie pływać, a zwykle kończy się po drugiej stronie z przyzwoitą osłoną.

Jeśli jednak wygrana nie jest dla Ciebie, musisz wziąć pod uwagę wszystkie opcje. Są mniejsze mosty, które są dużo bardziej otwarte i większe, które można łatwo osiedlić. Musisz zastanowić się, dokąd zmierza samolot, ponieważ mosty zbliżone do trasy samolotu będą często zajęte i musisz zastanowić się, gdzie gracze będą się spodziewać. Mosty to śmiertelne pułapki, więc czasem pójście dalej od wybranej ścieżki do bezpieczniejszego mostu to świetny pomysł.

6. Bezpieczna strefa jest naprawdę bezpieczna (w głównej mierze)

Jedna z najbardziej frustrujących rzeczy na świecie biegnie przez środek koła, by zostać zbombardowanym czerwoną strefą. Na szczęście PUBG Corp. zdał sobie sprawę, że to nie jest fajne i poprawił czerwoną strefę na Sanhok. Teraz czerwona strefa zwykle pojawia się tylko poza bezpiecznym białym okręgiem. Oznacza to, że jeśli szybko się poruszasz za każdym razem, gdy wyświetla się nowy krąg, prawie zawsze unikaj czerwonej strefy. To powinno oznaczać kilka mniej frustrujących zgonów, pod warunkiem, że nie jesteś kimś, kto kocha grę na niebieskiej krawędzi.

7. Chodzi o jabłka

Jest to mniej wskazówka, a raczej coś typu „Hej, to naprawdę fajne’, ale możesz teraz rzucać jabłkami w innych graczy w lobby przed grą. To w zasadzie to. Nie robiąc nic poza obiciem czaszek przeciwnika, ale z pewnością daje to więcej frajdy niż bieganie i skakanie przez dobrą chwilę. Nie możemy się doczekać, aby zobaczyć, jakie oszustwa wymyślą ludzie, gdy trafią na serwery na żywo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *